cal brunker

CalellaA szállodánk: Hotel Bon Repós

A különbuszunkon amivel mentünk a szállásra, már elég nagy volt a csend, lévén hogy olyan hajnali 2-3 óra környékén járhattunk, egészen addig, amíg egy őzike gondolt egyet, és átrohant a kb. 90-el haladó buszunk előtt. Így miután mindenki homloka megismerkedett…

CalellaCalella tengerpart

Calella egy hangulatos, igazi spanyol tengerparti városka. A strandjának aranyló homokos partja, lassan mélyülő, (jó időben) kellemes hőmérsékletű vize kiváló fürdőzési élményt nyújt. Végig a tengerpart mentén található a helyi külvárosi vasútvonal…

CalpeCalp

Costa Blanca közepén található az egykori kis halászfalu, amely mára már igazi nagyvárossá nőtte ki magát. Köszönhető ez a gyönyörű partszakaszának, klímájának illetve a város szomszédságában lévő félszigetnek. Amely Penyal D'IFAC nemzetiparkká…

CalaisCalais to Dover

Éjjel Franciaországban egy tranzitszálláson aludtunk egészen a hajnali három órai ébresztőig, amikor is elindultunk a kompra, amivel átjutottunk Calais-ból Dover-be. A hajnali sötétségben nem sokat láttunk a francia tengerpartból, viszont magát a kompot volt időnk alaposan megnézni…

CalellaCalella

Üdvözlet Calella-ból! Kevés az idő, ezért most nem írok semmit. Az internetezők olyan lassúak, hogy az ember idegbajt kap és akkor nincs kedve irkálni. Azért annyit elmondok, hogy tényleg nagyon szépek a tengerpartok és sajnálóm hogy a Webmester…

CalaisCalais

A Doverből érkező komp ide itt köt ki, ez már sokkal lazább utazás volt, szinte az egész másfél óra alatt a fedélzeten voltunk, napoztunk, szeleztünk…

CaldenCalden, Schloß Wilhelmsthal, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most Kassel környékére látogatunk el. Ennek a kastélynak, azon túl hogy tényleg nagyon szép, van néhány roppant nagy előnye. Közel van Kasselhez, valamint szinte egyenes út vezet innen a Bergpark Wilhelmshöhéhez (ill…

CalviàMallorca

Mallorca a Baleár-szigetek legnagyobb szigete. Fővárosa Palma de Mallorca. A sziget nagysága 3684 km², a tengerpart hossza 554 km…

Oszd meg ezt a keresést: cal brunker